Siirry pääsisältöön

Kuka määrää, Sinä vai pomo?

Alusta alkaen, siitä asti kun ihmiskunta syntyi, ovat tärkeimmät elimet tapelleet siitä, kenellä on määräämisoikeus... kuka on pomo

Aivot sanoivat: Minä olen pomo, sillä minä määrään miten toimitte.

Silmillä oli toinen argumentti: Meidän on oltava pomo, sillä me näytämme teille tietä niin että ette eksy.

Sydän sanoi: Kyllä minä olen sitä mieltä, että minä olen pomo, sillä minun ansiostani veri kiertää ja siten pysytte hengissä.

Vatsalaukullakin oli sanottavansa: MINÄ olen pomo sillä minä ruokin teitä.

Jalat yhtyivät keskusteluun: Me olemme pomo, sillä me pidämme koko kropan pystyssä.
Kaikki halusivat olla pomoja. Mutta sitten paskapökäle lähti peliin mukaan... oli sitä mieltä että hänen piti olla pomo. Muilla riitti hupia!

Paska sanoi uudemman kerran: Minusta tulee pomo piditte siitä tai ette.
Ja paska päätti ettei tule ulos 15 päivään !!!!!

Kroppa voi huonosti. Vatsa oli käymistilassa. Silmät katsoivat killiin. Sydän teki töitä hullun lailla. Jalat tärisivät.

Kaikki huusivat yhtäaikaa: Antaa paskan olla pomo, jos se niin haluaa!!!

Ja siitä päivästä lähtien kuka tahansa paska on saanut olla pomo!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Horoskooppi

OINAS 21.3. - 19.4. * Luonteenpiirteet: Huolimaton ja laiska sohvalla loikoilija. * Raha: Ei tule luoksesi, koska et viitsi nähdä vaivaa sen saamiseksi. * Työ: Olet omasta mielestäsi suurpiirteinen, etkä pidä pikkuasioitten kanssa näpertelijöistä. Totuus on, että olet huolimaton. Olet hyvin mukavuudenhaluinen ja asetat aina itsesi muiden edelle. Laiskalle ihmiselle sopivia työtehtäviä on vähän. Niinpä oinaat ovatkin usein kotirouvia tai omasta halustaan työttömiä. * Rakkaus: Vältä neitsyitä ja härkiä. Ainut merkki, jonka kanssa voit onnistua on vaaka, mutta hänenkään kanssaan et pysty rakentamaan pitkäaikaista ihmissuhdetta. Et sovi perheelliseksi, koska piittaamattomuutesi aiheuttaa vaaratilanteita läheisillesi. * Seksi: Sinua seksittömämpää ihmistä on vaikea löytää. Oinaat ovat usein laihoja anorektikkoja, joten et herätä kenenkään haluja fyysisellä olemuksellasi. Pysyttele sinkkuna ja yritä saada joku kaksonen koukkuusi silloin tällöin yhden yön seuraksi. HÄRKÄ 20.4. - 20.5 * Luonte

Sauna

Kerrankin luotettava horoskooppitesti

Jos olet täysin rehellinen, kertoo tämä horoskooppi sinusta totuuden... Kirjoita vastauksesi paperille. Älä fuskaa! Vastauksen löydät alalaidasta. 1. Kirjoita jokin vastasukupuolta edustavan nimi. 2. Mikä on suosikkivärisi: punainen, musta, sininen, vihreä, keltainen? 3. Kirjoita oman nimesi ensimmäinen kirjain. 4. Missä kuussa olet syntynyt? 5. Kummasta väristä pidät enemmän, mustasta tai valkoisesta? 6. Kirjoita jokin sinun kanssasi samaa sukupuolta olevan nimi. 7. Mikä on onnennumerosi? 8. Pidätkö enemmän Sydneystä vai Brisbanesta? 9. Pidätkö enemmän järvestä vai merestä? 10. Kirjoita yksi toive; realistinen sellainen Kun olet valmis, katso alla olevaa. Älä fuskaa! Vastaukset: * * 1. Olet rakastunut mainitsemaasi henkilöön. 2. Jos valitsit: Punainen- olet huomaavainen ja rakastava Musta-olet konservatiivinen ja agressiivinen Vihreä-olet mieleltäsi rauhaisa ja muutenkin rento(?) Sininen-olet spontaani ja pidät siitä että rakkaasi jakaa auliisti pusuja ja huomiota sinulle Keltainen-ol